جستجو
گروه آتی

پنجمین کنفرانس مدیریت سرمایه گزاری در مشاغل و صنایع پرریسک

پنجمین کنفرانس مدیریت سرمایه گزاری در مشاغل و صنایع پرریسک

زمان همایش

2 مرداد 1398

13 الی 20

مکان برگزاری

مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران

تهران- بزرگراه چمران- روبروی پمپ بنزین ولنجک- مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

برگزاری “پنجمین کنفرانس مدیریت سرمایه گزاری در مشاغل و صنایع پرریسک” مورخ 2 مرداد ماه 1398 در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران (با همکاری عصر گفتگوی قلم)

اهداف و محورهای همایش :

  • سازمان دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه های تجاری و اقتصادی
  • مزایای بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری و ارتقاء بهبود فضای کسب و کار
  • شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و آشنایی با متدهای جهانی  CRM
  • آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی
  • نقش فناوریهای نوین و استفاده بهینه از فضاهای مجازی در جذب مشتریان
  • آشنایی با تکنیک های فروش حرفه ای و اصول و فنون کاربردی بازاریابی و مذاکره
  • بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان
  • رعایت استاندارد های جهانی درکنترل کیفی خدمات ، کاهش هزینه ، ارزش افزوده و مدرن سازی مجموعه ها و مدیریت هزینه ها در شرایط کنونی کشور

 

 

برگزاری پنجمین کنفرانس «مدیریت سرمایه گذاری در مشاغل و صنایع پر ریسک» با حضور بنگاه های اقتصادی

 

 

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری «عصر گفتگوی قلم»، پس از برگزاری موفق و استقبال قابل توجه مدیران شرکت های ایرانی از برگزاری چهار دوره گذشته کنفرانس «مدیریت سرمایه گذاری در مشاغل و صنایع پر ریسک»، پنجمین دوره این رویداد، با همکاری آکادمی DMAN آلمان و با حضور استاد برجسته آلمانی Dr.Klaus.Peter ،همچنین هاشمی تبار مدرس انگیزشی ، مهدی کریمی رئیس  فدراسیون توسعه علوم فناوری کشورهای اسلامی ،امیر رضایی  و محمدرضا قلی پور به نمایندگی از بخش خصوصی،  محمد محمد دوست شهردار منطقه ۴ ، دوم مرداد ماه 1398 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

این کنفرانس که با حمایت موسسه فرهنگی و هنری «عصر گفتگوی قلم» انجام گرفت، در جهت پیگیری اصول کاربردی مدیریتی در تقابل با چالشها و بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء دانش مدیریتی برگزار شد . همچنین محورهای مهم کنفرانس «مدیریت سرمایه گذاری در مشاغل و صنایع پر ریسک»سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه های تجاری و اقتصادی،شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و آشنایی با متدهای جهانی  CRM،آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی،نقش فناوریهای نوین و استفاده بهینه از فضاهای مجازی در جذب مشتریان،آشنایی با تکنیک های فروش حرفه ای و اصول و فنون کاربردی بازاریابی و مذاکره،رعایت استاندارد های جهانی درکنترل کیفی خدمات ، کاهش هزینه ، ارزش افزوده و مدرن سازی مجموعه ها و مدیریت هزینه ها در شرایط کنونی کشوربود که توسط اساتید مجرب داخلی و بین المللی ارائه شد.

مهدی کریمی  رئیس شورای مرکزی دبیر خانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی پیرامون ریسک گفت: ریسک به معنی عدم اطمینان و گاهی در مورد یک نتیجه است. در کشور ما با توجه به تحریم ها و اتفاقاتی که در چند سال اخیر پررنگ شده شاهد مشکلاتی هستیم چراکه نتوانستیم همزمان با نوآوری و کارآفرینی در جهان حرکت کنیم و به کسب و کار سنتی ما به اصرار ادامه پیدا کرد که متاسفانه کسب و کار و کارآفرینی را به تاخیر انداخت.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری مانند پروانه است و  می تواند به راحتی از  یک پروژه دور شود، باید سرمایه را به خوبی مدیریت کنیم و محصولات سود آور را در حوزه کسب و کار پایه گذاری کنیم . جا برای کسب و کارهای کوچک باز شده و باید در این حوزه فعالیت داشته باشیم.

رئیس شورای مرکزی دبیر خانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی توضیح داد: شرکت های استارتاپ رشد خوبی داشته اند ،ریسک حوزه فناوری کمتر از بقیه شرکت ها ست. برای راه اندازی یک کسب و کار به فکر وام نباشید چراکه  دریافت وام های بزرگ دیگر تمام شده و تامین مالی روشهای مختلف دیگری دارد.

Dr.Klaus.Peter   مدرس آلمانی پیرامون ریسک گفت: اولین گام شناسایی ریسک است و  از خودمان بپرسیم چرا ما این ریسک را انجام می‌دهیم یکی از کارهایی که باید انجام دهیم این است از برخی از ریسک های پرخطر جلوگیری کنیم .

وی افزود:شناختن توانایی ، نقاط ضعف و قوت شرکت، فرصت های موجود در شرکت برای انجام ریسک بسیار مهم است. ما باید از طریق توانایی خود تهدیدها و تاثیرات منفی را کاهش دهیم و از شرایط سخت به عنوان فرصت استفاده کنیم و خودمان و جایگاهمان را در بازار تثبیت کنیم.

مدرس آلمانی توضیح داد:  از افراد مختلف شرکت بخواهیم  ایده های خود را به ما معرفی کند و آن ایده ها را تجزیه و تحلیل کنیم از گروه های متفاوت برای بررسی ایده ها کمک بگیریم و از تجزیه و تحلیل شرکت تصمیم نهایی را بگیریم.

Dr.Klaus.Peter مدرس آلمانی با اشاره به موضوع تخصص در کارمندان  اظهار کرد: باید هر کسی مسئول یک بخش در شرکت باشد و به همه کارها را به عهده یک فرد نگذارید،چراکه بر اساس توانایی ،تخصص و دانش افراد را انتخاب کنید تا  بتوانیم به درستی آنها را رهبری کنیم .

در ادامه رضایی مدیر یکی از شرکت های خصوصی گفت:شاید کسی فکر نمی کرد که اپلیکیشن هایی کارخود را شروع کردند که حتی در آن حوزه فعالیتی ندارند به طور مثال اپلیکیشن تاکسیرانی در امریکا حرف اول را می زند که یک تاکسی هم از خود ندارد و این بزرگترین تغییر در حوزه فضای مجازی هوشمند است.

رضایی پیرامون شرکت هزار خدمات عنوان کرد: این کمپانی از زمان آغاز فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ به صورت استارت آپ وارد شده است.

شرکت پویان درمان ایرانیان با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات به عموم مردم و ایجاد اشتغال و کارآفرینی کار خود را شروع کرد. در راستای توسعه تجارت الکترونیک و رونق بخشیدن به کسب کار آن هم در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات گام نهاده تا بتواند نیازهای سالیانه و ماهیانه و حتی روزمره را برطرف کند.

وی افزود: در طول این مدت توانستیم آورده مالی مناسبی برای افرادی که با این مارکت ارتباط دارند، کسب کنیم؛ رفاه تمامی افراد جامعه جزو هدف های عالی کمپانی محسوب می شود.

رضایی عنوان کرد: دیگر نمی توانیم به صورت سنتی، فقط مصرف کننده باشیم و بای  مسیر خود را تغییر بدهیم

هاشمی تبار  مدرس در حوزه کسب و کار گفت: شغل هایی همچون طلا و جواهر ، مشاوران املاک،مدیران اجرایی نمایشگاه،مدیر پروژه و مدیر روابط عمومی جز پرریسک ترین  و پراسترس های کارها هستند،پس مراقب سلامتی خودتان باشید.

وی عنوان کرد : مدیریت ریسک به فرآیند شناسایی ،تحلیل و پاسخ به عوامل خطرناک می گویند، ما حاصل انتخاب های خود هستیم و استراتژی از خلاقیت و هنر می آید چراکه استراتژی از منابع محدود برای رسیدن به اهداف نامحدود است.

« هاشمی تبار » پیرامون استراتژی یک شب توضیح داد: مگر استراتژی یک شبه داریم بلکه باید انقدر کسب و کارتان چالاک و چابک باشد که بتوانید در حداقل زمان منابع را مدیریت کنید.

این مدرس توضیح داد: تبلیغات در کانال ها و فضای مجازی مانند سال های قبل جواب نمی دهد بلکه باید در محل کار طوری رفتار کنید که مشتریان برای شما تبلیغ انجام بدهند.باید کار تیمی را یاد بگیریم و دعوا و درگیری جز کارهای تیمی است و باید آن را مدیریت کنیم.جذب یک مشتری جدید ۷ برابر هزینه دارد بنابراین مشتری قدیمی خود را حفظ کنید.مدیریت روابط را با مشتری داشته باشید و هدفدار با او رفتار کنید.

در ادامه شهردار منطقه 4 بر لزوم توجه به مدیریت در عرصه اقتصادی خاطرنشان کرد  و شرح کاملی از فرآیندهای مدیریتی در مشاغل پر ریسک را برای حاضرین برشمرد.

شهردار منطقه ۴ در خصوص اتفاقات جدید در حوزه شهرداری گفت: این روزها خانواده ها به اوقات فراغت و حضور در فضای شهری توجه ویژه ای می کنند، و فضای شهری بسیار حائز اهمیت است ، به همین خاطر مدیریت فعلی شهر تهران تغییراتی را در حوزه فضای شهری انجام داده است.

شهردار منطقه ۴ عنوان کرد: مدیریت شهری به عملیات عمرانی معطوف نمی‌شود بلکه به موضوعات جدید هم  در سطح شهرتوجه می کنیم، در این راستا امکانات جدید را در حوزه حمل و نقل خواهیم داشت و از روش‌های گذشته استفاده نمی‌کنیم و به سمت امکانات جهانی حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: کسب و کارهای جدید در حوزه شهری را، راه اندازی کردیم و از استارتاپ ها استفاده می کنیم و این یک فرصت برای جوانان است؛ باید نسبت به چشم انداز تعریف شده شناخت پیدا کنیم، اگر اقدامات ما در راستای چشم انداز باشد و تاثیرگذاری وتاثیرپذیری را بشناسیم از این فرآیند به خوبی می توانیم استفاده کنیم.

شهردار منطقه ۴ تهران اظهار کرد: در حوزه انبوه سازی شاهد الگوهای جدید هستیم و باید از این ظرفیت استفاده کنیم، ما به دنبال این هستیم که به مفهوم توسعه گری از جمله ابعاد اجتماعی، ترافیکی ،زیست محیطی، فرهنگی و… توجه کنیم.

محتشم عضو انجمن صنفی انبوه سازان پیرامون ریسک گفت:به عنوان یک انبوه ساز با ریسک بیگانه نیستم، در مجموع برخی مشاغل ریسک پذیر هستند. البته ما در کشوری زندگی می‌کنیم که شرایط نابسامان اقتصادی و ناکارآمدی مدیریت دولتی دارد در این شرایط هر کسی با هر شغلی ریسک پذیری را تجربه می کند.

سخنرانان همایش

1
  Dr.Klaus.Peter / مدرس دانشگاه دمن آلمانی   
2
  جناب آقای مهدی کریمی / رئیس شورای مرکزی دبیر خانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی   
3
  جناب آقای هاشمی تبار / مدرس در حوزه کسب و کار  

ارسال نظر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فقط افرادی که در این همایش شرکت کرده و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این همایش دیدگاه(نظر) ارسال کنند.