مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س)
کارآفرینی در ایران پدیده جدیدی است و مطالعات بسیار محدودی در این زمینه خصوصا در رابطه با موضوع کارآفرینی زنان انجام شده است. علی رغم اینکه اخیرا شاهد افزایش علاقه مندی زنان ایرانی به داشتن مشارکت اقتصادی و اجتماعی و خصوصا تحصیلات عالی هستیم، ولی در بهره مندی از مشارکت آنان در امور اقتصادی جامعه با مشکلاتی مواجهیمم. از سوی دیگر، استراتژیهای متفاوت زنان و مردان کارآفرین در راه اندازی و مدیریت کسب و کار و رویکرد متفاوت آنان به موفقیت، منشا تفاوتهایی در کسب و کارهای آنان می باشد. لذا به منظور دریافت شناختی کلی از زنان کارآفرین تحصیلکرده دانشگاهی و کسب و کارهای آنان که نقش مهمی در راه اندازی موفق کسب و کار آنان دارد. همنچنین زنان کارآفرین ایرانی، موفقیت خود را در درجه اول در رسیدن به رضایت شخصی و اثبات شایستگیهای خود و سپس در سودآوری می دانند. در شهریور ماه 1400 همایشی در شان این مقام در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار نماییم.
محورهای اجلاس:
دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه سازمان ملل متحد (ژاپن) 1383دارای دانشنامه دکترای DBA )طرح تجاری) از دانشگاه بین المللی مالزی (دومين مدرك دكترا)محقق و پژوهشگر استراتژی سازمانی در تامین اجتماعی کشور سال 1391محقق و پژوهشگر ممتاز انجمن بین المللی مدیریت در وین سال 2012 |
دکترای مدیریت سیاستگزاری بازرگانی از دانشگاه پیام نور مرکز تهرانعضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه پیام نورمدرس مرکز مدیریت صنایع ایرانمدرس دوره های مهارت افزایی مدیران در صنایعمشاور بازاریابی و استراتژیک و ارائه راهبردهای دیجیتال مارکتینگارائه 16 مقاله در کنفرانس های بین المللی و چاپ شده در ژرنالهای معتبر دنیا از جمله ISI و ISCو تالیف ، ترجمه و چاپ چند کتاب با عناوین بازاریابی احساسی و مدل های بازاریابی |
مدرس بین الملل آشپزی ،کارشناس صدا و سیماصاحب سبک اِیج ساعت شنیملقب به پدر استیک ایران و راه انداز برتر جنوب کشور |
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.