جستجو
گروه آتی

چهارمین همایش بانوان کارآفرین

چهارمین همایش بانوان کارآفرین

زمان همایش

30 شهریور 1400

13 الی 20

مکان برگزاری

مرکز همایش های بین المللی  دانشگاه الزهرا(س)

تهران- ده ونک- مرکز همایش های دانشگاه الزهرا (س)

کارآفرینی در ایران پدیده جدیدی است و مطالعات بسیار محدودی در این زمینه خصوصا در رابطه با موضوع کارآفرینی زنان انجام شده است. علی رغم اینکه اخیرا شاهد افزایش علاقه مندی زنان ایرانی به داشتن مشارکت اقتصادی و اجتماعی و خصوصا تحصیلات عالی هستیم، ولی در بهره مندی از مشارکت آنان در امور اقتصادی جامعه با مشکلاتی مواجهیمم. از سوی دیگر، استراتژیهای متفاوت زنان و مردان کارآفرین در راه اندازی و مدیریت کسب و کار و رویکرد متفاوت آنان به موفقیت، منشا تفاوتهایی در کسب و کارهای آنان می باشد. لذا به منظور دریافت شناختی کلی از زنان کارآفرین تحصیلکرده دانشگاهی و کسب و کارهای آنان که نقش مهمی در راه اندازی موفق کسب و کار آنان دارد. همنچنین زنان کارآفرین ایرانی، موفقیت خود را در درجه اول در رسیدن به رضایت شخصی و اثبات شایستگیهای خود و سپس در سودآوری می دانند. در شهریور ماه 1400 همایشی در شان این مقام  در مرکز همایش های بین المللی  دانشگاه الزهرا(س)  برگزار نماییم.

محورهای اجلاس:

  • مقایسه میزان برخورداری زنان کارآفرین و غیرکارآفرین از شاخص های توانمندسازی
  • بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت زنان کارآفرین ایران
  • کارآفرینی زنان و اعتماد اجتماعی
  • بررسی رابطه میان اعتماد اجتماعی و روحیه کارآفرینی زنان
  • نقش شبکه های اجتماعی زنان کارآفرین در پایداری و بقاء

سخنرانان همایش

1
  جناب آقای دکتر علیرضا یوسفی / محقق و پژوهشگر ممتاز بین المللی مدیریت   
دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه  سازمان ملل متحد (ژاپن) 1383
دارای دانشنامه دکترای DBA )طرح تجاری) از دانشگاه بین المللی مالزی (دومين مدرك دكترا)
محقق و پژوهشگر استراتژی سازمانی در تامین اجتماعی کشور سال 1391
محقق و پژوهشگر ممتاز انجمن بین المللی مدیریت در وین سال 2012
2
  سرکار خانم دکتر خاطره قیصری / مشاور بازاریابی و استراتژیک و ارائه راهبردهای دیجیتال مارکتینگ   
دکترای مدیریت سیاستگزاری بازرگانی از دانشگاه پیام نور مرکز تهران
عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه پیام نور
مدرس مرکز مدیریت صنایع ایران
مدرس دوره های مهارت افزایی مدیران در صنایع
مشاور بازاریابی و استراتژیک و ارائه راهبردهای دیجیتال مارکتینگ
ارائه 16 مقاله در کنفرانس های بین المللی و چاپ شده در ژرنالهای معتبر دنیا از جمله ISI  و ISC
و تالیف ، ترجمه و چاپ چند کتاب با عناوین بازاریابی احساسی و مدل های بازاریابی
3
  جناب آقای محسن شاکری /   
مدرس بین الملل آشپزی ،کارشناس صدا و سیما
صاحب سبک اِیج ساعت شنی
ملقب به پدر استیک ایران و راه انداز برتر جنوب کشور 

ارسال نظر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فقط افرادی که در این همایش شرکت کرده و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این همایش دیدگاه(نظر) ارسال کنند.