مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی
بانوان بهعنوان نیمی از جمعیت، نقش بارزی در توسعۀ فعالیتهای اقتصادی دارند؛ بنابراین باید در جهت ارائۀ سازوکارهایی برای تقویت نقش آنان در جامعه اقدام کرد. کارآفرینی از محورهای اصلی واساسی رشد و توسعه در هر کشوری میباشد بهطوریکه آن را موتور توسعه اقتصادی میدانند، تجربه کشورهای دارای رشد بالای درآمد ملی نشان میدهد که یکی از دلایل موفقیت آنها این است که مدیران این کشورها به نقش و اهمیت کارآفرینی در پیشرفت و توسعه کشور پیبردهاند. امروزه فراهمساختن امکان مشارکت فعال زنان بهعنوان نیمی از جمعیت کشور در روند توسعه منابع و ظرفیتهای محلی تردیدناپذیر است. زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، توسعه اقتصادی وقتی اتفاق می افتد که همه اقشار جامعه در آن مشارکت کنند و بتوان از همه ظرفیتهای جامعه استفاده کرد. بانوان با کارآفرینی میتوانند تواناییهای خود را آشکار سازند و موانعی که در بروز استعدادهای خود دارند رفع نمایند. به این ترتیب هر روز بیشتر و بیشتر میتوانند بر جسارتهای خود بیافزیایند. بانوان در کشورهای در حال توسعه امید اول برای ارتقای خانوادهها و رشد و توسعه کشورهای خود هستند. موفقیت زنان کارآفرین در این جوامع نه تنها سبب سود اقتصادی میشود بلکه منافع اجتماعی و فرهنگی هم ایجاد مینماید. لذا با توجه به آموزش های نوین امروز شما را دعوت می کنیم به نهمین همایش بانوان کارآفرین با حمایت مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت،معدن و تجارت و انجمن بازرگانی ایران و کانادا درمرکز همایش های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی تهران به تاریخ مهر ماه 1403 تا با اشتراک رموز موفقیت با حضار و الگو سازی برای کارآفرینان نوپا، گامی بلند در ارتقاء سطح کیفی کارآفرینی کشور برداشته و خود را با این لذت شگرف سهیم نماییم .
-دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی وفوق دکترا (پسا دکترای ) مدیریت راهبردی از دانشگاه سازمان ملل درژاپن و دکترای روانشناسی عمومی
-استاد دانشگاه های سراسری وآزاد اسلامی ازسال ۱۳۶۷ تاکنون درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت -مشاور بیش از۷۵۶ واحد صنعتی تولیدی و خدماتی وشرکتهای دانش بنیان ازسال ۱۳۷۰ تاکنون |
موسس و ریاست محترم انجمن بازرگانی ایران – کانادا
نویسنده و مولف پنج کتاب در زمینه تجارت بین ایران و کانادا بیش از چندین سال تجربه در زمینههای مختلف بازرگانی و فرهنگی از جمله کتابهای منتشر شده توسط او میتوان به "کتاب تجارت با/از/در کانادا"، "آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا"، "راهنمای کامل لیبلینگ محصولات در کانادا"، "استراتژی و تئوریهای فروش در آمریکای شمالی" و "راهنمای توسعه کسب و کارهای کانادایی در ایالات متحده آمریکا" اشاره کرد. آموزش مدیریت کانادایی نقش زنان در اقتصاد خدمات انجمن |
برگزاری تور مشترک
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.