ورود زنان به عرصه های مختلف کار و تلاش، علاوه بر افزایش مشارکت اجتماعی این قشر از افراد جامعه و کاهش بین سطح مشارکت آنان با مردان، موجب تغییر نگرش سیاستگزاران و برنامه ریزان نسبت به ضرورت توسعه کارآفرینی زنان شده است. کارآفرینی از محورهای اصلی و اساسی رشد و توسعه درهر کشوری می باشد. امروزه فراهم ساختن امکان مشارکت فعال زنان به عنوان نیمی ازجمعیت کشور در روند توسعه منابع و ظرفیت های محلی تردید ناپذیر است،برندسازی شخصی را به عنوان ابزاری برای دیده شدن و مدل سازی معرفی کرده اند که یک واکنش منطقی در بازار رقابتی و غیر قابل مشخص اقتصادی است و مسئولیت این کار از جامعه به فرد منتقل شده و برای پیشرفت اقتصادی، نقش مهم و گسترده ای دارد. هنگامی که افراد به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند ، انگیزه بیشتری به استراتژی های تاثیرگذاری دارند. مدیریت تاثیر، اغلب در ادبیات سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد تا فرد به خوبی، خود را معرفی کند. که به طور مستقیم بر توانایی آنها در اشتغال، ارتقاء امنیت یا افزایش حقوق تأثیر می گذارد. هدف ما کشف فعالیت های بازاریابی کارآفرینی است که توسط کارآفرینان زن به طور خاص انجام شده است و به دنبال شناسایی رفتارها و تاکتیک هایی برای تاثیر پرسونال برند هستیم. لذا با توجه به اهمیت اشتغال زنان و در راستای حمایت حداکثری از این عزیزان برآن شدیم که سومین دوره تخصصی بانوان کارآفرین در اسفند ماه 1399 همایشی در شان این مقام در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا تهران برگزار نماییم.
محـورهای اجلاس:
عضو اتاقهاى مشترك ايران و انگليس، ايران و ايتاليا، ايران و كانادا
عضو انجمن زنان كارآفرين و عضو كانون زنان بازرگان |
سخنران بین المللی با سابقه سخنرانی در ترکیه ، مالزی ، سنگاپور و ...
دارای بیش از ۳۰ مقاله داخلی و خارجی در حوزه کارآفرینی نویسنده ۷ جلد کتاب در حوزه کار آفرینی مدیرعامل موسسه زبان ملل بنیانگذار آکادمی مدیران پنج ستاره در ایران ، ترکیه و گرجستان با بیش از ۷۰۰ برنامه تخصصی در تلویزیون زندگینامه ایشان به چاپ ششم رسیده و نسخه انگلیسی زندگینامه ایشان در سایت آمازون با استقبال چشمگیری مواجه شده |
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.