مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران
در طول سال ها، نوآوری باز از دیدگاه های مختلف به شدت مورد بررسی قرارگرفته است.یک جریان از ادبیات با بررسی توانمندسازها و سوابق آن مانند رفتارهای شهروندی و فرهنگ سازمانی و همکاران،ویژگی دارایی انسانی ، روابط غیر رسمی و مدل های کسب و کار بر توسعه نوآوری باز تمرکز می کند. سایر جریان های تحقیقاتی بر ارزش نوآوری باز از طریق بررسی تاثیر آن بر عملکرد شرکت از نظر عملکرد اقتصادی (مانند رشد فروش، سهم بازار، سودآوری، شاخص های مالی، عملکرد مشتری،و حجم معاملات ) و عملکرد نوآوری( مانند محصول جدید، R&D و مالکیت معنوی) تمرکز می کنند.برخی از نویسندگان از تاثیر مثبت استراتژی های نوآوری باز بر عملکرد یک شرکت طرفداری می کنند. لذا با توجه به آموزش های نوین امروز شما را دعوت می کنیم به دومین گردهمایی سالانه ستارگان بیزینس ایران با حمایت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران به تاریخ بهمن ماه 1403 تا با اشتراک رموز موفقیت با حضار و الگو سازی برای کارآفرینان نوپا، گامی بلند در ارتقاء سطح کیفی کارآفرینی کشور برداشته و خود را با این لذت شگرف سهیم نماییم .
- پسا دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه اوکایدو ژاپن ( دانشگاه سازمان ملل متحد)
- دکترای روانشناسی عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی - استاد دانشگاههای سراسری وآزاد اسلامی از سال 1370 تا کنون در مقاطع کارشناسی ارشد ودکترا - استاد دانشگاه اوکایدو ژاپن و آگرا وجیپوهند به مدت دو سال - مشاور یونیدو ( سازمان توسعه ملل متحد) به مدت پنج سال - مشاور ومدرس بیش از 757 واحد تولیدی وصنعتی از سال 1367 تا کنون - مربی بیش از 28 هزار مدیر وکارشناس ارشد کسب وکار - مشاور رشدکسب وکار 311 واحد تولیدی - صنعتی وخدماتی |
- نویسنده مقالات آی اس آی ومقالات علمی در مجلات معتبر داخلی وبین المللی
- نویسنده و مولف پنج کتاب در زمینه تجارت بین ایران و کانادا
- با بیش از چندین سال تجربه در زمینههای مختلف بازرگانی و فرهنگی |
- از جمله کتابهای منتشر شده توسط او میتوان به "کتاب تجارت با/از/در کانادا"، "آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا"، "راهنمای کامل لیبلینگ محصولات در کانادا"، "استراتژی و تئوریهای فروش در آمریکای شمالی" و "راهنمای توسعه کسب و کارهای کانادایی در ایالات متحده آمریکا" اشاره کرد
عضو بنیاد ملی نخبگان ایران |
کوچ، مشاور و تسهیلگر کسب و کار با رویکرد تدوین استراتژی ، طراحی ساختار ، تحلیل بیزنس و راهبردهای متمایز سازی
- عضو هیات علمی دانشگاه
- دکتری مدیریت استراتژیک - دارای تالیفات و مقالات علمی در مجلات تخصصی و همایش های ملی و بین المللی - مشاور بازاریابی و استراتژیک سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی |
- راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰۰ رساله در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.