در مواجهه سازمان ها با چالش های جدید در راستای جهانی شدن وظایف مدیران دچار تغییراتی شده است.براساس اینکه مدیریت، علم و هنر به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی برای دستیابی به اهداف سازمان می باشد. امروزه مدیران باید در مستعد کردن، افزایش بهره وری و افزایش انگیزش گروه های خود در راستای جهانی شدن و به روز بودن اطلاعات کوشا باشند. از طرفی یکی از چالشهای پیش روی مدیران ایرانی در دسترس نبودن اصول و استانداردهای به روز مدیریت ، رهبری ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ می باشد. که در صورت ارتقاء سطح دانش مدیران در حوزه های مذکور می تواند راهگشای حضور مدیران در عرصه جهانی باشد.حضور در بازارهای جهانی و حتی باقی ماندن در بازارهای داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرتمند است. این دبیرخانه در نظر دارد با همکاری انجمن بازرگانی ایران و کانادا و نماینده رسمی دانشگاه بین المللی BAU در استانبول ترکیه بوت کمپ آموزشی، تجاری “ایران، ترکیه، کانادا ” را در آبان ماه 1403 در دانشگاه بین المللی BAU با حضور اساتید دانشگاه برگزارنماید.
-چندین سال تجربه کار در اروپا و آمریکا
-نماینده و مشاور اقتصادی بسیاری از شرکت های بین المللی در ترکیه و آمریکا
-شریک و بنیانگذار و مدیر کل شرکت مشترک آمریکایی-ترکی به نام Repimeks
-در زمینه ی تولید مواد غذایی منجمد سرمایه گذاری می کند و صادرات محصولات TEKEL به آمریکا
-وی فروشگاه های زنجیره ای را در ایالات متحده راه اندازی کرده است
-مشاور املاک و مستغلات دارای مجوز در نیویورک است
-در زمینه های خرده فروشی، توزیع و تولید فعالیت می کند
-در زمینه مشاوره املاک و مستغلات و حمل و نقل، ذخیره سازی فعالیت می کند
-بنیانگذار و مدیر در بسیاری از انجمن های اقتصادی، فرهنگی و تخصصی در ترکیه و آمریکا
-میزبان و سخنران در کنفرانس ها و سمینارهای مختلفی در ترکیه و خارج از کشور
-سخنران در بسیاری از برنامه های تلویزیونی از جمله CNN و بلومبرگ
-تمام ایالت های آمریکا به جز آلاسکا و شهرهای بزرگ کانادا فعالیت داشته است. بیشتر برای تجارت به تقریباً پنجاه کشور سفر کرده است
مولف پنج کتاب در زمینه تجارت بین ایران و کانادا است
با بیش از چندین سال تجربه در زمینههای مختلف بازرگانی و فرهنگی
از جمله کتابهای منتشر شده توسط او میتوان به "کتاب تجارت با/از/در کانادا"،
"آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا"،
"راهنمای کامل لیبلینگ محصولات در کانادا"،
"استراتژی و تئوریهای فروش در آمریکای شمالی"
و "راهنمای توسعه کسب و کارهای کانادایی در ایالات متحده آمریکا" اشاره کرد.
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.