جستجو
گروه آتی

اولین همایش ستارگان بیزینس ایران

اولین همایش ستارگان بیزینس ایران

زمان همایش

1403

10 الی 17

مکان برگزاری

تهران

تهران

در طول سال ها، نوآوری باز از دیدگاه های مختلف به شدت مورد بررسی قرارگرفته است.یک جریان از ادبیات با بررسی توانمندسازها و سوابق آن مانند رفتارهای شهروندی و فرهنگ سازمانی و همکاران،ویژگی دارایی انسانی ، روابط غیر رسمی و مدل های کسب و کار بر توسعه نوآوری باز تمرکز می کند. سایر جریان های تحقیقاتی بر ارزش نوآوری باز از طریق بررسی تاثیر آن بر عملکرد شرکت از نظر عملکرد اقتصادی (مانند رشد فروش، سهم بازار، سودآوری، شاخص های مالی، عملکرد مشتری،و حجم معاملات ) و عملکرد نوآوری( مانند محصول جدید، R&D و مالکیت معنوی) تمرکز می کنند.برخی از نویسندگان از تاثیر مثبت استراتژی های نوآوری باز بر عملکرد یک شرکت طرفداری می کنند. لذا با توجه به آموزش های نوین امروز شما را دعوت می کنیم به مهمترین گردهمایی سالانه ستارگان بیزینس ایران با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما  تهران به تاریخ تیر  ماه  1403  تا با اشتراک رموز موفقیت با حضار و الگو سازی برای کارآفرینان نوپا، گامی بلند در ارتقاء سطح کیفی کارآفرینی کشور برداشته و خود را با این لذت شگرف سهیم نماییم.

 

سخنرانان همایش

1
  جناب آقای دکتر علیرضا یوسفی / استاد دانشگاه های سراسری وآزاد اسلامی و دکتری تخصصی مدیریت   
-دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی وفوق دکترا (پسا دکترای ) مدیریت راهبردی از دانشگاه سازمان ملل درژاپن و دکترای روانشناسی عمومی

-استاد دانشگاه های سراسری وآزاد اسلامی ازسال ۱۳۶۷ تاکنون درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت

-مشاور بیش از۷۵۶ واحد صنعتی تولیدی و خدماتی وشرکتهای دانش بنیان ازسال ۱۳۷۰ تاکنون

2
  جناب اقای محمد وحیدی راد / موسس انجمن بازرگانی ایران و کانادا   

نویسنده و مولف پنج کتاب در زمینه تجارت بین ایران و کانادا است با بیش از چندین سال تجربه در زمینه‌های مختلف بازرگانی و فرهنگی فعالیت می‌کند. از جمله کتاب‌های منتشر شده توسط او می‌توان به "کتاب تجارت با/از/در کانادا"، "آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا"، "راهنمای کامل لیبلینگ محصولات در کانادا"، "استراتژی و تئوری‌های فروش در آمریکای شمالی" و "راهنمای توسعه کسب و کارهای کانادایی در ایالات متحده آمریکا" اشاره کرد.

ارسال نظر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فقط افرادی که در این همایش شرکت کرده و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این همایش دیدگاه(نظر) ارسال کنند.