در طول سال ها، نوآوری باز از دیدگاه های مختلف به شدت مورد بررسی قرارگرفته است.یک جریان از ادبیات با بررسی توانمندسازها و سوابق آن مانند رفتارهای شهروندی و فرهنگ سازمانی و همکاران،ویژگی دارایی انسانی ، روابط غیر رسمی و مدل های کسب و کار بر توسعه نوآوری باز تمرکز می کند. سایر جریان های تحقیقاتی بر ارزش نوآوری باز از طریق بررسی تاثیر آن بر عملکرد شرکت از نظر عملکرد اقتصادی (مانند رشد فروش، سهم بازار، سودآوری، شاخص های مالی، عملکرد مشتری،و حجم معاملات ) و عملکرد نوآوری( مانند محصول جدید، R&D و مالکیت معنوی) تمرکز می کنند.برخی از نویسندگان از تاثیر مثبت استراتژی های نوآوری باز بر عملکرد یک شرکت طرفداری می کنند. لذا با توجه به آموزش های نوین امروز شما را دعوت می کنیم به مهمترین گردهمایی سالانه ستارگان بیزینس ایران با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران به تاریخ تیر ماه 1403 تا با اشتراک رموز موفقیت با حضار و الگو سازی برای کارآفرینان نوپا، گامی بلند در ارتقاء سطح کیفی کارآفرینی کشور برداشته و خود را با این لذت شگرف سهیم نماییم.
-دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی وفوق دکترا (پسا دکترای ) مدیریت راهبردی از دانشگاه سازمان ملل درژاپن و دکترای روانشناسی عمومی
-استاد دانشگاه های سراسری وآزاد اسلامی ازسال ۱۳۶۷ تاکنون درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت -مشاور بیش از۷۵۶ واحد صنعتی تولیدی و خدماتی وشرکتهای دانش بنیان ازسال ۱۳۷۰ تاکنون |
نویسنده و مولف پنج کتاب در زمینه تجارت بین ایران و کانادا است با بیش از چندین سال تجربه در زمینههای مختلف بازرگانی و فرهنگی فعالیت میکند. از جمله کتابهای منتشر شده توسط او میتوان به "کتاب تجارت با/از/در کانادا"، "آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا"، "راهنمای کامل لیبلینگ محصولات در کانادا"، "استراتژی و تئوریهای فروش در آمریکای شمالی" و "راهنمای توسعه کسب و کارهای کانادایی در ایالات متحده آمریکا" اشاره کرد.
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.