اولین اجلاس کارآفرینان جوان

اولین اجلاس کارآفرینان جوان

زمان همایش

30 شهریور 1400

13 الی 20

مکان برگزاری

مرکز همایش های دانشگاه الزهرا (س)

تهران- ده ونک- مرکز همایش های دانشگاه الزهرا (س)

اشتغال زایی از جمله پیامدهای کارآفرینی ست، اهمیت و تاثیرگزاری این پیامدها سبب شده است تا دربرنامه ریزی های کلان اغلب کشورها ، ترویج کارآفرینی به عنوان یک سیاست و خط مشی مهم مورد توجه قرار گیرد. امروزه کارآفرینی در تمامی کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته است. ایجاد کسب وکارهای جدید و جوانان با مشوق ها و موانع متفاوتی برای راه اندازی کسب و کار روبرو هستند و باید تفاوت بین کارآفرینی جوانان و بزرگسالان مورد توجه قرار گیرد.کارآفرینان جوان به اقتضای سن و تجربه کاری محدود، اغلب در طی فرآیند راه اندازی کسب و کار با موانع و محدودیت های خاصی مواجه می شوند که برخی اوقات با موارد مربوط به بزرگسالان متفاوت است. به همین دلیل، لازم است کارآفرینی جوانان مورد عنایت ویژه قرار گیرد. ازین رو با توجه به اهمیت این قشر تاثیرگزار بر آن شدیم که اولین اجلاس کارآفرینان جوان را در مرداد ماه 1400 به لطف حضور و همراهی شما عزیزان در مرکزهمایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س)  برگزار نماییم.

محـورهای اجلاس:

  • مفهوم سازی و بهره برداری ساختار کارآفرینی اجتماعی
  • نوآوری و خلاقیت و راه اندازی کسب و کار پویا
  • تمایل به رقابت و ریسک پذیری
  • نیاز قوی برای رسیدن به موفقیت
  • تفاوت بین کارآفرینان جوان و بزرگسالان
  • مشوق ها و موانع جوانان در گرایش به فعالیت های کارآفرینانه

 

سخنرانان همایش

1
  جناب آقای دکتر علیرضا یوسفی / محقق و پژوهشگر بین المللی مدیریت  
دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه  سازمان ملل متحد (ژاپن) 1383

دارای دانشنامه دکترای DBA )طرح تجاری) از دانشگاه بین المللی مالزی (دومين مدرك دكترا)

محقق و پژوهشگر استراتژی سازمانی در تامین اجتماعی کشور سال 1391

محقق و پژوهشگر ممتاز انجمن بین المللی مدیریت در وین سال 2012
2
  سرکار خانم دکتر خاطره قیصری / مشاور بازاریابی و استراتژیک و ارائه راهبردهای دیجیتال مارکتینگ  
دکترای مدیریت سیاستگزاری بازرگانی از دانشگاه پیام نور مرکز تهران
عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه پیام نور
مدرس مرکز مدیریت صنایع ایران
مدرس دوره های مهارت افزایی مدیران در صنایع
مشاور بازاریابی و استراتژیک و ارائه راهبردهای دیجیتال مارکتینگ
ارائه 16 مقاله در کنفرانس های بین المللی و چاپ شده در ژرنالهای معتبر دنیا از جمله ISI  و ISC
و تالیف ، ترجمه و چاپ چند کتاب با عناوین بازاریابی احساسی و مدل های بازاریابی
3
  جناب آقای محسن شاکری / مدرس بین الملل آشپزی ،کارشناس صدا و سیما  
صاحب سبک اِیج ساعت شنی
ملقب به پدر استیک ایران و راه انداز برتر جنوب کشور 

ارسال نظر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فقط افرادی که در این همایش شرکت کرده و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این همایش دیدگاه(نظر) ارسال کنند.