در کنگره مدیریت هوشمند کسب و کار و اقتصاد شهری مطرح شد
ایجاد دو میلیون شغل جدید که نام آنها را کسی نمی داند!
“کنگره مدیریت هوشمند کسب و کار و اقتصاد شهری با حضور « حمید سپیدنام » (مستر تیستر) رییس هیئت مدیره شرکت کاسپید،« مرتضی طالع» رییس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
« الناز حدیدی» مدرس دانشگاه و مدیر موسسه طراحان مد،« امیر رضایی» بنیانگذار برند تجاری هزار خدمات،روز چهارشنبه ۲۹ خرداد 98 در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد.
در بخش ابتدایی این همایش ،حمید سپید نام ،معروف به مستر تیستر پیرامون فعالیت در فضای مجازی گفت: در مراسم و همایش های بسیاری حضور پیدا کردم و به مرور متوجه شدم که افرادی که
در فیس بوک و شبکه های اجتماعی حضور دارند از نظر بازاریابی مسیر درستی را انتخاب کردند.
وی ادامه داد: اولین بار در لندن غذایی را خوردم و عکس آن را دراینستاگرام گذاشتم و با لایک بالایی مواجه شدم .به این نتیجه رسیدم مردم این فضا را دوست دارند و همگام با مردم حرکت کردم.
فضای مجازی و صفحه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام را جدی بگیرید و به کمک فضای مجازی به خوبی می توانید در حوزه بازاریابی فعالیت کنید.
رییس هیئت مدیره شرکت کاسپید درباره چگونگی فعالیت در اینستاگرام عنوان کرد: برای شروع باید جدید ترین گوشی را داشته باشید تا بتوانید عکس و فیلم های باکیفیت بگیرید.
همچنین باید تکنیک های عکاسی را بدانید تا عکس و فیلم خوب را به اشتراک بگذارید.
وی افزود: برای محتوای خود استراتژی داشته باشید و روی آن فکر کنیدهمچنین برای داشتن یک صفحه خوب در اینستاگرام فالور نخرید وگام به گام مسیر درست را حرکت کنید .
مستر تیستر درخصوص فعالیت تاثیر گذار در اینستاگرام توضیح داد: برای داشتن صفحه تاثیرگذار با خبرهای روز همراه باشید، همزمان از لایو و استوری استفاده کنید همچنین از پیج سلبریتی ها بهره مند شوید
و هشتگ گذاری مناسب داشته باشید.
سپید نام درباره مراحل زندگی تا رسیدن به شخصیت مستر تیستر گفت : علی رغم مخالفت ها ایده جدید و نوآورانه مستر تیستر را ارائه دادم و هدف خود را دنبال کردم.
در این مسیر ارتباط با رسانه ها را به خوبی داشتم.
رییس هیئت مدیره شرکت کاسپید بیان کرد: تمرکز روی پرسنال برندینگ ،ریسک پذیر بودن یک کار آفرین، قابلیت تغییرات در شرایط سخت ،صداقت ،مثبت اندیشی و تبدیل تهدید به فرصت بخشی از ویژگی هایی است
که رعایت کردم تا توانستم شخصیت مستر تیستر را به وجود بیاورم.
در ادامه کنگره مدیریت هوشمند کسب و کار و اقتصاد شهری، حدیدی مدرس دانشگاه در حوزه مد ولباس پیرامون پارچه های الکترونیک گفت: پارچه های الکترونیک یا پارچه های هوشمند به پارچه هایی گفته می شود
که قطعات دیجیتالی از باتری و چراغ های ریز گرفته تا کامپیوتر های بسیار کوچک را در درون خود جای دادند.
وی افزود: این نوع پارچه ها ویژگی های جدیدی را ارائه می کند که ارزش های اضافه را برای مصرف کننده فراهم می کند و به نوبه خود انقلابی در صنعت پوشاک به حساب می آید.
مهمترین مزیت لباس های با تکنولوژی بالا نسبت به لباس های عادی این است که زندگی را برای ما آسان تر می کنند.
حدیدی در خصوص تولید و نسل پارچه های هوشمند عنوان کرد: در اولین نسل پارچه های هوشمند، سنسورهای مستقیم به لباس چسبانده شده و اطلاعات حاصل از این سنسورها دریافت و تحلیل می شدند
که این تکنولوژی بیشتر در لباس های ورزشی استفاده شده است.
البته در نسل دوم پارچه های هوشمند سنسورها در بافت لباس جاسازی شدند تا کاربرد و راحتی مناسبتری حاصل شود اما نسل سوم پوشیدنی هایی هستند که سرتاسر از سنسور تشکیل شدهاند و در الیاف سازنده پارچه
از سنسورها کمک گرفته شده است و کمپانی های زیادی این روزها با هدف های متفاوت از این تکنولوژی استفاده می کنند.
این مدرس دانشگاه در حوزه مدو لباس درباره اجزای یک لباس هوشمند اظهار داشت: پنج واحد مجزا را میتوان برای یک لباس هوشمند متصور شد:
ابتدا حس کننده ها و سنسورها که پارامترهای مورد نیاز را از بدن یا محیط دریافت می کنند؛
دوم پردازشگر قطعات الکترونیکی برای پردازش اطلاعات سنسور ها؛
سوم واحد عمل کننده یا کار اندازنده برای از بین بردن چروک ها ،
چهارم انباره، مکانی است برای ذخیره داده و یا انرژی که مثل باتری هستند
و واحد پنجم سیستم ارتباطی بین المان های داخل لباس و محیط را می توان نام برد